Återbäringsdjungeln

Jag tänkte knåpa ihop ett inlägg för att hjälpa er vidare i återbäringsdjungeln, eftersom jag själv upplevde det så otroligt krångligt och bökigt i början! 
 
Jag använder mig utav 3 olika återbäringssidor:
  • Bonusway
  • Refunder
  • Cashbackshopping
 
Bonusway
När du registrerar dig hos Bonusway så får du 100:- i startbonus. Bonusway har också en "knapp" du kan installera i din webbläsare som ligger aktiv hela tiden så du lätt kan se hur mycket återbäring du kan få från varje webb-butik du besöker. 
Hittills har jag samlat ihop närmare 300:- (har dock varit väldigt dålig på att använda Bonusway, därav den låga återbäringen!). När du har nått 150:- kan det utbetalas till ditt konto, hur smidigt som helst!
 

url.png

 

Refunder

Refunder är nog den mest kända och mest "reklamerade" återbäringstjänsten. Här får du 50:- i startbonus och samma här, Refunder har också en "knapp" som installeras i webbläsaren så du enkelt kan se hur mycket återbäring du kan få vid varje köp. Här har jag i dagsläget 100:- innestående och fått 300:- utbetalt. 

 

Cashbackshopping

Jag har inte använt mig så länge utav Cashbackshopping, men kan inte säga att jag är annat än nöjd med denna! Cashbackshopping ger inte bara generös återbäring, de tipsar också om prova-på-erbjudanden som kan ge riktigt stor återbäring. Här har jag inte hunnit få något utbetalt men jag har 500:- som snart kommer att bli bekräftat och utbetalt, enbart via prova-på-erbjudanden. 25:- i välkomstbonus! Här kan du också få utbetalt till Paypal, bankkonto eller presentkort.

www.cashbackshopping.se.png


 

Alla dessa återbäringssidor skickar ofta ut erbjudanden via mail där de har höjt återbäringen från t ex 6% till 12%, det är ett perfekt läge att fynda något eftersom du då får dubbelt så mycket cashback. Via dessa tre så kan du få återbäring på allt från flygresor, hotell, kläder, leksaker, mat osv. Du kan få cashback på nästan allt!

Ett tips är att du aldrig kan få cashback om du använder dig av en rabattkod i köpet, så kolla alltid vilket som lönar sig mest. Har du en rabattkod som ger 20% rabatt så kan du räkna ut och se om 6% återbäring från Bonusway är mer värt, så förlita dig inte alltid på återbäringssidor. 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback